En kærlighedshistorie – fjerde afsnit

Stolen

Det er en gammel lidt slidt stol dækket med et langhåret skind. I sig selv er den ikke noget særligt, men den betyder rigtig meget for os. Jeg har smidt tøjet og sat mig i stolen. Jeg venter på, at du kommer ind ad døren. Hver gang jeg har siddet sådan i stolen, stopper du op i døren med et helt særligt blik i øjnene og hele dit ansigt lyser op i et stort smil. Du nyder synet af din nøgne mand, der sidder og fylder hele rummet for dig. Jeg er her for din skyld. Det tænder lysten i dig at se mig sidde og vente på dig.

Jeg nyder dit blik og dit smil. Jeg ved, hvad det er for følelser, det tænder i dig. Jeg kigger på dig og siger: ”Luk døren og tag tøjet af så jeg kan se dig.” Mine ord gør dig lidt nervøs. Det rammer noget dybt i dig, når jeg ikke kun fylder rummet for dig men også tager magten fra dig. Det er en farlig følelse for dig at give slip på kontrollen. Men det tænder også for urkvinden og for din lyst, at jeg tager magten. Og du ved, at du kan være tryg ved mig. Jeg passer på dig, når jeg har magten.

Du begynder at tage tøjet af. Du er lidt kejtet i dine bevægelser. Du vil gerne vise dig frem for mig, men mit intense blik gør dig nervøs for, om du gør det godt nok. Din lyst fortæller dig, at du skal smide tøjet hurtigt, så du kan komme til at mærke min krop. Jeg nyder synet af din nøgne krop, der kommer til syne, og jeg nyder synet af dine bevægelser, der viser mig dine følelser. Du retter din nøgne krop for at gå hen til mig. Jeg løfter en hånd for at stoppen dig og peger ned mod gulvet. Du smiler. Du ved, at jeg vil have dig til at kravle for at se din bevæge dig på alle fire. Du synker ned på gulvet og kigger hen på mig, mens du begynder at kravle langsomt. Jeg kan se, at lysten og urkvinden har vundet over nervøsiteten. Du nyder mit blik, der kærtegner din krop. Dine bevægelser er smidige og insisterende. Som et kælent kattedyr. Din ryg er smuk og smidig, dine baller er smukke med tydeligt tegnede muskler fra dine bevægelser. Dine øjne er smukke, når du kigger op og holder øje med mit blik. Du nyder min fulde opmærksomhed.

Du sætter dig på knæ på gulvet på et lammeskin foran mig. Der er noget uskyldig over dig, som du sidder på knæ og kigger op på mig. Jeg bøjer min overkrop frem og kysser dig, mens jeg holder din nakke i et fast greb. Du giver efter, vi smelter sammen i kysset. Vi leger med tunger. Vi kærtegner læber. De følsomme tungespidser kærtegner hinanden. Vi giver os tid til at mærke hinanden. Jeg slipper kysset og retter mig op. Jeg spreder benene, og du rykker tættere på. Jeg kigger på dine øjne og ned på din nøgne krop. Jeg siger: ”Spred dine ben for mig, så jeg ved, at du er åben for mig.” Du kigger på mine øjne. Dine pupiller vokser lidt, som et tegn på at du mærker symbolikken. Du spreder benene, mens du kigger på mig. Dine øjne viser mig, at du åbner dit sind for mig, mens du åbner adgangen til dit skød.

Du kigger ned på min pik, der har rejst sig ved synet af din nøgne krop og i glæde over din symbolske handling. Du griber om min pik med den ene hånd og kærtegner mine nosser med den anden hånd. Jeg kigger dig dybt i øjnene. Jeg kan se, at du nyder at kærtegne mig. Dine kærtegn og dit blik på min pik viser din betagelse af min pik. Du får mig til at føle mig som en guddom med dig som ypperstepræstinde for min kult. Jeg mærker sansningerne fra dine kærtegn ned i mine benene og op langs rygsøjlen. Jeg stønner og ser dine øjne stråle. Du er så meget kvinde, når du sidder på knæ foran mig og kærtegner mig. Du masserer og forkæler min pik med dine kyndige hænder.

Du bukker dig fremad, mens du kigger op på mig. Iagttager mine øjne mens din tungespids smager på min pik. Pirrer undersiden af glansen med din tunge. Jeg stønner dybt og højlydt. Dine øjne lyser op i et smil. Mine støn lyder som sød musik i dine ører og sender ekstra meget lyst ned i din krop. Du lukker munden omkring mit pikhoved. Slikker og sutter. Dine fingre forkæler mine nosser med kærtegn. Når jeg begynder at nærme mig udløsning, lukker du dine fingre tæt omkring roden af min pung, så lysten i stedet bølger ud i min krop. Hver gang, du afværger min udløsning og leder lysten ud i min krop, føler jeg at min lyst bevæger sig op på et højere niveau. Det er som om, der kommer mere og mere energi i min lyst. Jeg er vant til at lystenfølelsen er koncentreret i min pik og mine nosser, du får lystfølelsen til at sprede sig ud i kroppen, op langs min rygrad, i min hovedbund og rundt til min pande. Det føles guddommeligt.

Jeg lukker mine hænder omkring din hals. Jeg kan mærke på din krop, at du giver efter, giver slip på dig selv og giver dig endnu mere hen til mig. Du fortsætter med at slikke, forkæle og kærtegne. Din krop er som smør i mine hænder. Med hænderne omkring din hals bevæger jeg din overkrop. Jeg bevæger dig fremad, så min pik forsvinder længere ind i din mund. Du lader det ske. Lige nu er der kun to tanker i din verden. Min pik som du tilbeder og mine hænder, som danner de trygge rammer for din verden. Jeg føler at mit hjerte svulmer. Din hengivelse tænder en dyb følelse af magt og omsorg. Dine kærtegn vækker noget guddommeligt i mig.

Jeg kan mærke følelsen af din sanselige mund og de blide kærtegn fra dine fingre. Mærke dit hoved og dit hår mod mine hænder. Jeg er så følsom og tændt efter mange små orgasmer og af at se dine svømmende øjne efter lang tid med mine hænder stramt omkring din hals. Det hele er så intenst. Jeg mærker spændingen hele vejen fra hovedbunden, ned langs rygraden, i pungen forvandles spændingen til sæd som presse sig gennem min pik og ud i din mund. Du tager taknemlig imod min sæd.

 

På knæ

Hun vågnede op i morges med en dejlig livfuld summen i munden. Hun tænker det er stimulationen fra hans pik og al den energi, som er i ham. Alle celler i hendes mund føltes levende og ekstra bløde og svulmende sanselige. Det er ikke erogenzone-agtigt eller lyst, men mere ligesom når kønslæberne også svulmer og bliver fyldte og levende. Måske blot blodcirkulation – og masser af energi.

Når han sidder nøgen i stolen og hun kommer hen og sætter sig mærkede hun en stor lettelse, som får tårerne til at presse sig på og hendes hjerte til at åbne sig. Det er en form for given slip, fordi hun har holdt sig selv hele ugen, været både manden og kvinden i hendes liv. Når han skaber et rum for hende, hvor hun kan være kvinde og slippe al kontrol og hengive sig til ham, mærker hun hvor meget, hun kæmper til hverdag. Hun mærker, hvor hårdt det er ikke at have en mand til de ting en mand er god til. Hun mærker, hvor meget hun har savnet at være i den bløde feminine passive væren. Lige i det det øjeblik, hun sætter sig, afgiver hun kontrollen – hun slipper sine våben, sit maskuline skjold, sine forsvar, sin stress, sin hårdhed, sin stædighed, sin beskyttelse – for nu beskytter han hende, tager over og tager handling, så hun kan mærke sine følelser og kærligheden og sin krop, sin lyst, sin blødhed, sin Yin.

At du sætter dig på knæ foran mig er den største kærlighedserklæring. At du kærtegner min pik og tilbeder mig giver mig en guddommelig følelse af ømhed og magtfuldkommenhed. At jeg griber med mine hænder omkring din hals, viser dig at du er i min magt og tager imod din kærlighedserklæring.

 

Lussinger

Du ligger på sengen på ryggen med spredte ben. Jeg ligger mellem dine ben og slikker dig. Blidt og langsomt lader jeg min tunge bevæge sig op mellem dine kønslæber og op over klitoris. Jeg gentager bevægelsen et utal af gange. Du sukker og giver helt efter for min tunges kærtegn. Hver gang jeg starter forfra, sørger jeg for at fugte tungen, så bevægelserne er helt glatte. Jeg kærtegner indgangen til din skede med en finger. Fanger fugten og glider rundt omkring indgangen. Din skede åbner og lukker i et forsøg på at lokke mig indenfor. Jeg lader fingerspidsen glide lidt ind, og du begynder straks at klemmes om min finger, men kan ikke rigtig få fat. Jeg holder dig hen med blød bevægelser på kanten af dine spændte skedemuskler. Dine suk stiger langsomt, og din krop spænder op. Jeg fører den anden hånd op til din brystvorte. Klemmer blidt og nulrer brystvorten blidt mellem fingrene. Du spænder kroppen op i en bue. Du nyder mine kærtegn, som holder dig svævende. Jeg bliver ved med at slikke dig i et langsomt tempo. Min finger glider endelig ind og begynder at kærtegne dig fra livmoderen op mod g-punktet i bløde bevægelser. Din verden er fyldt med kærtegn. Al din opmærksomhed er nede i din krop. Tungen forkæler klitoris og den følsomme kløft mellem dine kønslæber. Fingrene på din brystvorte. Fingeren på dit g-punkt og oversiden af din skede.

Orgasmen ryster din krop. Dine lyde kommer fra en helt anden verden. Du skubber dig selv lidt væk fra kærtegnene på din overfølsomme klitoris og den krævende finger i din skede. Jeg giver orgasmen tid til at klinge ud og kravler så efter dig og starter med at slikke dig endnu blidere. Din krop ryster af små efterskælv. Du når ikke at falde ned, før du igen er oppe på plateauet af nydelse. Jeg slikker dig blidt og vådt. Min ene hånd finder op til din følsomme brystvorte. Med en finger finder jeg fugten og glider ind i din skede. Din skede malker min finger med sitrende muskelbevægelser. Du er ren nydelse. Jeg ligger på maven mellem dine ben og bliver så tændt af dine reaktioner, at jeg føler at min pik bliver klemt af min vægt. Jeg slikker videre og føler, at jeg inhalerer al din seksuelle energi med munden. Endnu en orgasme ryster din krop. Du er så overvældet af sansninger, at du skubber dig selv ud over sengekanten og ender med overkroppen nede på gulvet for at komme væk fra min tunge. Du er langt væk i nydelse og sansninger. Da du kommer til dig selv igen, spørger du forbløffet: ”Hvordan er jeg kommet herned.”

Hun nyder begge orgasmer. Hun følte at den første blæser hul igennem til en sorg, og at den næste bogstavlig talt blæser hende ud af sengen.

Vi ligger sammen, mærker hinanden, kysser blidt og ser hinanden i øjnene. Der er en dyb samhørighed mellem os. Du er glad og mæt og energifyldt. Jeg er stadigvæk tændt af dine dejlige reaktioner på min forkælelse af dig. Din ene hånd finder ned til min pik, kærtegner pungen og hele vejen op langs skaftet. Jeg stønner og intensiverer mit blik. Du fortsætter med at kærtegne, mens vi ligger og kysser. Jeg stønner ind i munden på dig. Vi sætter os op på sengen. Du tager fat med begge hænder, den ene forkæler mine nosser, den anden forkæler min pik. Jeg lukker mine hænder omkring din hals og kigger din dybt i øjnene. Dit åndedræt er begrænset af mine hænder og bliver tungt. Dit blik er sløret, du giver slip på dig selv. Dine fingre er uendeligt blide på mine nosser, og din anden hånd malker min pik. Jeg føler, at dine hænder og dine øjne fylder hele min bevidsthed. Vi bliver siddende sådan, ind til jeg nærmer mig en orgasme. Du griber stramt fat omkring roden af min pung og stopper udløsningen, mens du fortsætter med at bearbejde min pik. Jeg kan mærke den første orgasme fylder min krop. Jeg strammer grebet omkring din hals, så du må kæmpe for at få vejret. Du fortsætter med at forkæle min pik, mens du afskærer mig fra at få udløsning, så jeg får endnu er par orgasmer. Det er utroligt dejligt at mærke en stribe af orgasmer, der får min krop til at sitre hele vejen op langs rygraden og rundt i min hovedbund for at samles i min pande.

Du slipper grebet, der har snøret af for min pung og begynder at kærtegne mine nosser blidt med fingrene, mens du fortsætter med at malke min pik. Du ved, hvordan dine kærtegn af min pung sender energien op langs min rygrad. Jeg slipper din hals griber fat i din nakke med den ene hånd og begynder at give dig små lussinger med den anden. Du stivner for hver lussing og spærrer dine øjne op på vid gab. Det tænder mig endnu mere at se din reaktion på mine lussinger. Jeg kan mærke, at min udløsning nærmer sig. Dine hænder på mine nosser og min pik, mine hænder i din nakke og på dine røde kinder, og dine øjne får mig til at stønne højt, mens sæden flyder ud over dine hænder. Du fortsætter med at malke mig. Jeg tænker, at jeg ikke kan sprøjte igen og slår dig med hårdere lussinger. Din reaktion på lussingerne er endnu stærkere. Din overkrop stivner, dine øjne på vid gab, og dybe støn fra langt nede i din hals. Det eneste der er upåvirket, er dine hænders forkælelse. Min pik vokser til bristepunktet igen. Endnu en udløsning samler sig og presser sig fra rygsøjlen gennem pungen og ud gennem pikken. Jeg stønner med en brummen dybt nede i halsen, mens sæden endnu engang flyder ud over dine hænder. Jeg tænker, at det er helt utroligt, det har jeg aldrig prøvet før.

Du fortsætter med at malke min følsomme pik og mine følsomme nosser. Jeg føler, at det er lige før det begynder at gøre ondt. Mine lussinger falder endnu hårdere. Dine øjne ser uendelig dejlige ud, når du tager imod min lussing. Min krop glemmer alt om den truende smerte, pikken svulmer og bygger op til endnu en udløsning. Jeg slår dig et utal af gange, mens du forkæler mig. Lige efter et af slagene og efter at jeg har set og hørt og følt din reaktion, trækker det i min rygrad, pungen tækker sig sammen for at sende endnu mere sæd ud gennem pikken. Min hals er ru og kan næsten ikke få mere lyd frem, og ud af min pik kommer der en enkelt dråbe sæd. Jeg vælter om på sengen fyldt med en summen i hele kroppen efter en serie orgasmer og tre udløsninger. Du lægger dig kærligt ind til mig og kysser. Dine øjne stråler.

Hun føler sig helt høj, efter at hun har fået ham til at få orgasmer i en uendelighed og 3 sædudløsninger. Hun siger, at hun vist kom til at malke ham så meget, at han blev helt tør i munden og ru i halsen.

 

Selvværd

Det er kun i legen at han dominerer hende og tager magten over hende. Men selvom det kun er en leg, er det en seriøs leg – en ikke helt ufarlig leg. Hun er ikke bange, men der er stærke følelser og stærke kræfter i spil. Det kræver styrke, selvstændighed, selvværd, en stærk jeg-funktion at kunne lege.

Inde i hendes hjerte kan hun mærke, at hun knytter mig dybere til ham, når hun sidder og skriver til ham lige nu. Hun elsker ham mere end hun umiddelbart formår at vise. Han står hendes hjerte helt nær og dét som hun har med ham går dybt. Hun værdsætter deres forhold rigtig meget. Hun mærker stor taknemmelighed.

Mit hjerte smelter når jeg læser dine ord. Dine ord er fyldt med kærlighed, din krop er kærlighed og dine øjne er en dyb afgrund af kærlighed som beruser mig.

 

Festen

Vi er på vej til fest. Det er en fest med muligheder for at vise lidt mere af sig selv, og muligheder for at udleve drømme. Jeg er klædt stilfuldt i kjole og hvidt. Jeg har kælet for detaljerne fra den hvide butterfly, der matcher skjorten til de arvede guldknapper. I min hånd har jeg en rød læderstrop, der med en kæde er forbundet til dit røde halsbånd. Den røde nuance er valgt, så den passer til din lyse hud og dit lyse hår. Halsbåndet fremhæver din slanke hals og giver mig lyst til at røre ved din hals. Dit hår gemmer den lille detalje, at halsbåndet er låst omkring din hals med en lille hængelås. Din krop er delvist skjult af en gulvlang sort kappe. Kappen kan ikke knappes. Hvis du ikke hele tiden holder kappen sammen med dine hænder, kan omkringstående se din nøgne krop. Kappen, de selvsiddende lange sorte strømper og sorte højhælede sko fremhæver din nøgne torso. Tilskuernes blik fokuseres på din hals, med det røde halsbånd, dine bryster, din mave og dit glatbarberede skød.

Hun synes, at han er så gennemført smuk, flot og elegant i min lange jakke, blondeskjorten, manchetknapper, den hvide butterfly, skoene, halsbåndskæden om håndleddet. Hun nyder hans selvsikkerhed, hans udstråling af begær og hans kærlighed til hende. Hun synes, at kjole og hvidt er en uniform, som er tegn på autoritet, respekt, status, magt, maskulinitet og eksklusiv eleganthed.

Vi havde flere gange talt om din påklædning til festen. Vi kunne begge lide tanken om den kontrast, det gav, at jeg skulle være elegant påklædt, og du skulle være næsten nøgen. Første ide var en åbenstående skjorte, der gav indblik til dine bryster. Og sammen med selvsiddende strømper indrammede dit nøgne skød og din nøgne bagdel. Den løsning fik dig til at føle dig mere nøgen end nøgen. Din bagdel og skød blev på den måde fremhævet så meget, at du længe gik og kæmpede med tanken. Du var ikke i tvivl om, hvor glad jeg var for at se dig udstillet og fremhævet på den måde. Men tanken om andres øjne på din bagdel bag din ryg skræmte dig. Jeg gentog flere gange, hvor meget jeg holdt af synet og gentog samtidigt, at det var vigtigt, at du mærkede efter, hvor din grænse gik. Løsningen blev en stor gulvlang kappe og et par små trusser i min jakkelomme, hvis følelsen bliver for overvældende.

Vi bevæger os gennem lokalerne. Der er fyldt med udklædte og afklædte mennesker. De fleste gemmer deres nysgerrige blikke bag ved masker, så det er svært at vide, hvad det er de ser. Jeg går forrest. Kæden fra min hånd til dit halsbånd binder os tydeligt sammen. Du går bagved. Kæmper for at holde kappen samlet så du ikke viser for meget af dig selv. Små sprækker viser sig, når vi bevæger os ind mellem de omkringstående, og kappen bliver trukket til side. Ansigterne kigger ned ad din krop for at se den nøgne hud, der kommer til syn. Det sorte stof drager deres blikke mod din lyse hud. Du er meget bevidst om din nøgne krop under kappen

Vi danser og bevæger os til musikken. Du danser med front mod mig. Dansen får dig til at slappe af og give slip på kappen. Jeg kan nyde synet af din nøgne krop, der bevæger sig til musikken. Mine hænder kærtegner din nøgne krop, mens vi danser. Kærtegner din ryg og bagdel, din mave og dit skød. Tanken om min nøgne kvinde på dansegulvet, synet af din dejlige krop og følelsen af din hud mod mine hænder tænder mig. Musikken spiller meget højt, så vi kan ikke rigtig tale sammen. Lydniveauet og de mange mennesker omkring os gør det svært helt at fokusere på hinandens øjne. Vi ender med at kysse tungt og længe, mens vi bevæger os til musikken. Kyssene får os ind i en boble, hvor der kun er os. Jeg holder dit ansigt fast og din krop tæt mod min, mens vi kysser. Vi forsøger at holde fast i vores boble.

Vi er søgt hen i et hjørne af dansegulvet. Vi kysser intenst. Mine hænder kærtegner din nøgne krop og trækker dig helt tæt ind til mig. Jeg er tændt af at danse, af at se og kærtegne din nøgne krop og af at stå helt tæt og kysse dig. Du kan mærke min rejsning gennem bukserne og kærtegner bulen i mine bukser med den ene hånd, mens vi kysser. Jeg trækker nedad i halsbåndet. Du knæler ned på dansegulvet. Du lyner mine bukser ned, trækker trusserne ned og kærtegner min pik. Dine hænder er blide og sensuelle og dine kærtegn sender lyst ud i hele min krop. Jeg stønner højlydt, men jeg kan knap nok selv hører mine støn for musikken. Du trækker pikke ud og smager med din tunge. Slikker glansen. Jeg nyder synet af din tunge, der slikker, mens jeg mærker at min pik forsøger at vokse sig endnu større. Jeg ser dine øjne, der ser begærligt op på mig. Du kan lide den magt, det giver dig, at jeg giver mig helt hen til dig. Du kan lide at vise mig, at du er kvinden.

Vi danser. Jeg løfter kappen og blotter din nøgne ryg og bagdel. Du kæmper med dig selv. Kæmper med din blufærdighed. På en gang skræmmer og pirrer det dig at blive vist frem. Det skræmmer dig, at andre på dansegulvet kan se på dig bag din ryg. Kan de lide det, de ser? Og det skræmmer dig endnu mere, at nogen kan komme til at strejfe din nøgne krop. Lige nu kan du ikke klare, at der er andre end mig, der begærer dig. Men der er også noget pirrende ved det. Du ved, at jeg passer på dig, du er bare ikke helt parat til at give slip på alle forbeholdene og give dig hen.

Du sidder nøgen på gulvet. Kun dit røde halsbånd og kæden fra dit halsbånd til min hånd bryder synet af din nøgne krop. Kappen ligger på gulvet som en halvcirkel omkring dig. Du kigger op på mig. Jeg elsker at se dine øjne, når du kigger op på mig. Dine øjne fortæller mig, at du er tryg, og at du elsker mig. Du lyner mine bukser ned og finder min pik frem. Rundt om os ligger og sidder andre par og taler, kysser eller elsker. Ved siden af os er to kvinder og en mand langt væk i hinandens kroppe. Jeg ved, at de er der, jeg har set dem, men det er dine øjne, der drager mig. Du lukker munden omkring min pik, og dine fingre kærtegner mine nosser uden at dit blik viger fra mit. Det du gør, og det jeg ser, får mig til at vokse hurtigt. Jeg forundres over, at det der sker omkring os, og det du gør ikke føles frækt. Det er helt andre følelser, der fylder. Følelsen af nærvær og dyb samhørighed. Jeg drages mod dig, kan ikke komme tæt nok på dig, og har svært ved at give slip på dig.

Jeg sidder på kanten af stolen og giver mig hen til din forkælelse. Din tunge og dine læber forkæler min pik og leger med min seksuelle energi. Du bygger min energi op, til jeg er tæt på udløsning. Du holder mig oppe på et plateau af nydelse, som spreder sig op langs min rygrad og kilder i min hovedbund. Dine fingre forkæler mine nosser med blide kærtegn og griber fast om roden af min pung. Med dit greb fastholder du mig i tilstanden lige før udløsning. Du er ren nydelse og ren seksuel energi til hele min krop. Du er så meget kvinde. Jeg kan mærke, at nogen sætter sig bag ved mig på den samme stol. Jeg er ligeglad, mine sanser er rettet mod dig. Du fortæller mig bagefter, at kvinden, som satte sig bag ved mig, kigger over mine skuldre for at se på dig og på min pik. Som ville hun forsøge at låne lidt af den energi, der er mellem os.

Vi tager hjem fra festen. Trætte og mætte af alt for høj musik. Vi sidder ved siden af hinanden i bussen. Holder i hånd. Vi har lyst til at kysse og elske. Der sidder mennesker omkring os, som kommer fra en helt anden virkelighed. Musikken er væk, stemningen er væk, der er kun os tilbage. Det er koldt i bussen. Vi kryber tæt sammen for at passe på gløden. Omkring os er der trætte mennesker og fulde mennesker, der taler snøvlende. Vi er stille.

Næste morgen vågner vi langsomt. Vore nøgne kroppe søger at mærke den anden.

Det giver et sug hende og tænder en gnist at mærke hans nøgne krop. Hun føler, at det er dejligt intenst at vågne op side om side og stille søge ind i hans favn.

 

Kvinde

Hun nyder rigtig meget at pynte sig for ham – og hun nyder, når han tager hende med ud i byen. Hun får en følelse af at være hans kvinde. Og af at være mere kvindelig, når hun har en dejlig mand som ham i hånden.

Vi er sammen i foreningens mørke lokaler med dæmpet belysning. Det er som at gå ind i en helt anden verden, hvor tiden står stille. Udenfor skinner sommersolen og vi bliver omfavnet af varmen. Vi slipper hinanden for at spise på en hyggelig madbodega i nærheden, før vi hurtigt vender tilbage til mørket. Senere får vi lyst til noget sødt og vil finde en cafe. Det knitrer af erotisk energi, når vi går hånd i hånd gennem byen. Min smukke kvinde i sandaler, en tynd sommerkjole og intet andet. Konturerne af din krop er så tydelige og synet af dine bryster, når du bøjer dig fremover, får mig til at kærtegne dig med blikket. Du fylder mig med glæde og boblende energi.

 

Signalwhip

Snerten fejer fra side til side. Først rammer snerten din ene kind og på tilbagevejen rammer den din anden kind. Du står med lukkede øjne dybt koncentreret om at mærke. Du slapper af i alle muskler for at mærke efter. Dit ansigt ser utrolig fredfyldt ud, mens du står helt stille for at tage imod. Der er så meget hengivelse og tillid i den måde, du fredfyldt tager imod signalwhippens fejende bevægelser.

Singletails som signalwhips og snakewhips fascinerer mig. En meget lang og meget fleksibel pisk med kun én snert. Tanken om at den brugt forkert kan flå huden af dig, er skræmmende. Jeg ved, at det tænder dig, at mærke hvor opslugt jeg er, af det jeg kan med en singletail, og det pirrer dig, at den også kan være farlig.

Med håndledet bevæger jeg signalwhippen fra side til side. Jeg starter forsigtigt lidt på afstand af dig og bevæger mig tættere på, ind til snerten strejfer dig. Jeg starter nede på din overkrop. Du kigger på mig, forundret over din egen tillid til mig og helt trygt ved at se hvordan jeg er opslugt i min koncentration. Jeg fokuserer al min opmærksomhed på signalwhippen, på dig og på mødet mellem snerten og din hud. Jeg bevæger langsomt snerternes svirp op ad din krop. Dine bryster og af og til dine følsomme brystvorter. For at kærtegne din hals med snerten skal jeg bevæge mig lidt frem mod dig. Det gør noget ved dine øjne, at jeg nærmer mig dit ansigt. Din hals og hage sitrer. Jeg trækker mig lidt tilbage og fortsætter op på dine kinder. Du lukker øjnene. Jeg kan ikke se det, men jeg kan næsten mærke gåsehuden på din krop, du udstråler en meget tydelig energi af alle de følelser, der spreder sig ud i din krop. Jeg er sikker på, at du stadigvæk ser på mig og på min koncentrerede fascination af at kærtegne dig med signalwhippen for dit indre blik.

Jeg stopper mine kærtegn. Du smelter i min favn, tændt af hengivelse og lykke. Det er et meget rituelt og symbolsk rum for dig at stille dig op for at modtage mine kærtegn i form af signalwhippens snert, der kysser din krop og dit ansigt. Jeg tænker, at din forkærlighed for tantra og ritualer med signalwhippen forenes med min forkærlighed for sansninger og dominans. Det føles som om, vi er ved at tage hul på et nyt kapitel i vores forhold.

 

Løve

Tillid er en livslang kamp for hende. Men hun synes det bliver bedre og bedre, selvom den manglende tillid bliver antændt ind imellem og blusser op i fuld lue. Billedligt er det gazellen, som skal finde tillid til en godmodig løve?

 

Afslutning

Du fortalte det en tirsdag aften, efter at vi næsten har været sammen et år. Du kunne ikke rumme det mere. Tanken om at jeg er gift. Tanken om at du er for stor en byrde for mig. Alt for mange tanker. Jeg forstår det ikke. Jeg må være alene. De næste par dage er alt ligegyldigt for mig. Vi mødes en uge senere for at tale sammen, spise sammen og gå en tur sammen. Vi elsker stadigvæk hinanden, men din beslutning er taget. Du kan ikke rumme det mere. Jeg lytter og anerkender, selv om jeg er ked af det. Du er ked af det. Vi græder på skift, græder sammen.

Jeg sidder i foreningen med et glas vin. Der er altid kram og velkomst, når jeg ankommer i foreningen. Sidder sammen med en veninde fra foreningen og snakker om det at miste en kæreste. Vi har begge tabet i frisk erindring. Alle de følelser der ubelejlig bliver ved med at dukke op i bevidstheden. Tristheden der pludselig vælder ud i hele kroppen. Selv om jeg sidder og taler sammen med mennesker, jeg holder af, så føler jeg mig ensom.

Går gennem byen en sen aften. Jeg er på vej hjem. Jeg går i de gader, hvor vi plejede at gå. Kan mærke byens puls. Kan høre mine hårde støvler giver genlyd i gaderne, når jeg går. Kan se lys i mange vinduer. Nogen af vinduerne har ingen gardiner og giver et blik ind andres verden. Kan mærke at det stikker i hjertet, og mærke at tristheden slår rod i min krop.

 

Efterskrift

Livet og specielt de dybe følelser forstår jeg kun langsomt. Du rørte noget meget dybt i mig, som det tog mig lang tid at forstå. Du rørte min sjæl med din kvindelighed. Det var ikke en bevidst handling hverken for dig eller for mig. Du var blot så meget mere feminin.

Jeg har altid søgt stærke kvinder, der af natur er dominerende, fordi jeg elsker kontrasten, når den stærke kvinde knæler for mig og kigger op på mig, giver sig hen til mig eller tilbeder mig. Din styrke er din stærke kvindelighed.

Din kamp med dig selv og dit manglende selvværd på grund af fortidens svigt og overgreb rørte noget dybt i mig. Mens vi var sammen, svingede du hele tiden mellem at ville forholdet og at ville sætte forholdet på pause. Det fik mig til at kæmpe endnu mere for at holde fast i dig, det tændte for den stærke forelskelse mellem os.

Vi var begge søgende, da vi møde hinanden. Du havde brugt flere år på tantra og opsøgte BDSM-verdenen i din søgen. Jeg havde brugt det meste af mit liv indenfor BDSM-verdenen og søgte et fast legeforhold og fik så meget mere. Du søgte oplevelser og skulle absolut ikke ind i et fast forhold. Jeg viste godt, at jeg kun havde dig for en tid, men jeg nægtede at se det i øjnene. I lang tid efter var jeg fyldt af savnet, indtil jeg fandt mig selv igen, nu er vores tid sammen et kært minde.

Skriv en kommentar