En kærlighedshistorie – tredje afsnit

Weekend sammen

Jeg giver dig et halsbånd med lås. Du er lidt skræmt. Jeg fortæller, at det er dit halsbånd, men at jeg har nøglen til låsen. Vi kører i bil en times tid ud på landet. Da vi ankommer til gården om eftermiddagen, går vi rundt, så jeg kan vise dig stedet. Der er mange muligheder for at lege. Cellerne skræmmer dig, de er alt for klaustrofobiske. Burene er mere spændende. Men du virker stadigvæk lidt skræmt ved stedet og trykker dig ind til mig.

Hun tænker, at stedet ser spøgelsesagtigt og lidt tarveligt ud. Hun forstår ikke helt den begejstring, som hun har hørt, når andre har talt om gården.

Om aftenen efter at vi har spist, finder vi et stille sted for os selv. Du sidder på gulvet foran mig. Vi kysser og kærtegner. Jeg tager blusen og bh’en af dig. Jeg kærtegner dig med kniven på halsen og i ansigtet. Du forsøger at finde ind i de følelser, du kender fra tidligere, men du kan ikke fange følelsen. Jeg prøver noget andet og sætter et par klemmer på dit ene bryst. Du kan stadigvæk ikke helt give slip og give dig hen til mig. Jeg kan se bedrøvelsen i dine øjne. Jeg skubber dig ned at ligge på madrassen, trækker bukser og trusser af dig og lægger mig ovenpå dig. Dine øjne får mere liv. Du kan mærke min krop mod din krop, du finder ro i at mærke min krop og begynder langsomt at mærke din egen krop. Vi ligger lidt og kysser, mens vore kroppe finder hinanden. Du vil have mig endnu tættere på. Jeg finder et kondom og trænger forsigtigt op i dig. Vi ligger stille en tid, så du kan mærke, at jeg er her for dig helt tæt på uden at kræve noget af dig. Kyssene bliver mere krævende, og jeg begynder at kneppe dig i langsomme bevægelser. Giver dig tid til at mærke at jeg trænger ind, og giver dig til at mærke at jeg er helt inde. Du sukker dybt, slapper helt af og mærker mig. Jeg ved, du er følsom, når jeg rammer din livmor, så jeg giver dig tid til at slappe af. Jeg begynder at trække mig tilbage, giver dig tid til at mærke bevægelsen, og giver dig tid til at mærke at jeg kun lige har spidsen af min pik inde i dig. Giver dig tid til at længes efter at mærke mig inde igen. Jeg gentager bevægelsen og kysser dig intenst, mens jeg er i bund og kysser dig intenst, mens jeg er næsten helt ude. Du giver dig stille hen til vores kropslige møde.

Men ved aftentide, med stearinlys og varme fra brændeovnene, ændrede gården karakter. Den største forskel er, da gården blev indtaget af mennesker. Det var dem, som gav den liv og sjæl! Derefter kom hun til at holde af stedet.

Vi går tidligt i seng. Vi har en campingvogn, hvor det meste af pladsen er optaget af en stor dobbeltseng. Der er dæmpet belysning til at ligge og snakke eller til at elske. Vi starter under dynen med at snakke om stedet. Det lille rum er let at varme op, dynen forsvinder snart, og vi ligger nøgne overfor hinanden. Vi kan ikke holde os fra hinanden og snart kysser og kærtegner vi. Vi bruger god tid til at gå på opdagelse på hinandens kroppe. Kigger hinanden i øjnene og søger længere ind i hinandens sind. Vi søger efter os selv i den anden, vi søger bekræftelse i den andens lyst. Jeg lægger mig ovenpå dig, du spreder benene med længsel efter at mærke mig. Vi knepper i langsomme dovne bevægelser. Vi ser svaret på bevægelserne i den andens øjne. Jeg føler det som om, at mine bevægelser i dig sender lyst ud i din krop. Jeg ser lysten i dine øjne og får endnu mere lyst til dig. Du rækker din lange arm og hånd ned, så du kan kærtegne mine nosser, mens vi knepper. Dine kærtegn sender lyst op langs min rygrad. Du ser lysten og energien i mine øjne og får endnu mere lyst til mig. Efter et par timer bliver vi trætte, giver langsomt slip på hinanden og lægger os til at sove. Næste morgen vågner du kun langsomt. Du siger, at du ikke rigtig er til sex om morgenen. Jeg lægger mig stille tæt mod din krop. Ført forsvinder natkjolen og snart ender vi med at kysse, kærtegne og kneppe.

Næste aften har du en lang gennemsigtig kjole på og en kappe over, så du selv kan bestemme hvor meget, de andre får at se af din krop. Du får mange rosende kommentarer for din påklædning. Jeg har kilt på og det fascinerer dig, at min pik er fri og let tilgængelig under kilten. Vi snakker med de andre ved bordet, men har svært ved helt at slippe den forelskede opmærksomhed på hinanden. Hele tiden er der en hånd, et blik eller et kærtegn.

Hun elsker hans sexet nederdel og er fascineret af en af deres venner, der er klædt som engelsk landadel. Og hun er så dybt betaget af en smuk veninde, at hun i smug stirrede betaget på hende.

Efter aftensmaden beslutter vi at gå i hottub’en. Luften er kølig mod huden, efterhånden som vi smider tøjet. Vi finder ind under den varme bruser. Der er noget befriende ved at bade og sæbe hinanden ind under åben himmel. Det er dejligt at mærke den friske luft mod huden men også koldt for de dele af kroppen, der ikke er plads til under bruseren, når vi er to til at dele én bruser. Hottuben er desværre alt for varm. Jeg føler, at jeg skolder benene og stiger temmelig hurtigt op igen. Vi lægger os i stedet i saunaen, der er dejlig lun sammenlignet med en regnkølig sommeraften. Jeg tænder for saunaen, og vi lægger os for at nyde varmen. Vi er alene i saunaen og ligger stille og snakker om det første døgns oplevelser og stedet. Den gamle gård hvor avlsbygningerne er ombygget til sovesal, spisesal og en række dungeons. Du tænkte, at stedet virkede trist og gråt, da vi ankom, men da der kom flere mennesker, varme, stemmer og stearinlys, blev det pludselig et dejligt sted. Vi får nok af varmen og går tilbage til campingvognen for at kysse, nyde hinanden og kneppe.

Den sidste dag om formiddagen slutter vi af med at gå endnu en rundtur for at se de forskellige dungeons igen. Du er specielt interesseret i et af burene. I det store dungeon er der en træramme med et rebnet. Rammen er stillet på skrå, så du kan lade kroppen hvile ind mod nettet i gyngende bevægelser. Du nyder at mærke den vægtløshed og tryghed nettet giver dig. Jeg kan mærke, at du er helt tryg ved mig, tryg ved stedet, og at du ikke helt er klar til at køre hjem. Jeg henter en nye flogger, som er tung men stadigvæk kort nok, til at jeg kan håndtere at bruge den overalt på din krop. Jeg starter øverst på din ryg. Din krop gynger i nettet for hvert slag. Jeg tager mig god tid til at slå dig, til at lade dig mærke hvert enkelt slag og til at mærke eftervirkningerne. Jeg fordeler slagene på dine skuldre og bevæger langsomt slagene længere ned på din ryg. Din krop gynger, bliver varm og rød af slagene og du giver dig hen. Jeg fortsætter ned over ballerne og ned på bagsiden af dine ben. Når jeg tidligere har slået dig, har du kæmpet med at tage imod slagene, nu virker det som om, du bare suger energien fra slagene til dig. Du vender kroppen, og jeg starter med at slå på dit bryst og bevæger derefter slagene langsomt ned over maven og ned mod forsiden af dine lår. Jeg nyder i den grad din reaktion på floggerens slag. Det er fascinerende at se, hvordan din lyse krop bliver fyldt med røde striber efter lædersnerterne.

Vi sidder ved siden af hinanden i bilen på vej hjem. Du er glad og mæt og fyldt med oplevelser. Vejene er for kringlede til, at vi kan holde så meget i hånd, som vi gerne vil. Det at vi for første gang har haft en weekend sammen har givet næring både til kærligheden og åbnet for et dybere begær. De forbehold, der af og til kan være i vores hastige aftenmøder, er helt væk.

Hun er taknemlig for weekenden sammen, hvor de har været omslynget og tætte hele tiden. Fyldt med sex, striber af orgasmer og forelskelse. Og mange kærlige venner der var med til at skabet et stemningsfyldt sted.

 

Gazelle

Nu ved hun, hvad det lille forbehold handler om. Hun kan ikke huske, at hun nogen sinde har løbet hen og kastet mig i armene på nogen, når de har været adskilt et stykke tid fra hinanden. Hun er altid lidt forsigtig og iagttagende og tilbageholden og skal lige se dem an igen. Hun tror, at det er noget med at genskabe tillid og tryghed. Og at gå meget langsomt frem. At det er hende som bestemmer tempoet – og hende, der får lov at røre ham og gøre sig fortrolig med ham, hans krop og hans energi igen. Det føles for tæt på at blive berørt på følsomme steder på hendes krop. I hendes fantasi løber hun ham i møde og kaster sig i hans arme, og de har vildt og hedt genforeningssex, hvor de smelter sammen i hjerterne og forløser savnet. Efter LU-weekenden havde hun seksuel lyst til dig hele tiden. Men så blev de afbrudt af ferien.

Du minder mig om dyrene på min barndoms gård, og de katte jeg har haft en stor del af mig liv. Dyrene har brug for tid før de kommer hen og spiser af min hånd. Du har brug for tid til at mærke, om min kærlighed til dig stadigvæk er der, før du kommer hen og mærker min favn.

 

Tiger

Vi har klædt os af for at være sammen. Jeg kigger på dig og nyder synet. Der er noget ved din nøgne krop, som får mig til at føle mig som meget mere mand. Der er en skrøbelighed, som får mig til at tænke på, at jeg skal beskytte dig. Der er noget i din måde at være kvinde, som tænder mig seksuelt. Jeg sætter mig på en stol og kigger på, at du tager det sidste tøj af. Du nyder mit blik på din krop. Den får dig til at føle dig attråværdig uden angst for, at jeg blot vil bruge dig og glemme dig bagefter. Der er plads til både nydelsen og den dybe smerte på sjælen, som de fleste mennesker gemmer væk i mødet med den anden. Du har lagt tøjet og kigger lidt genert på mig. Du nyder mit blik men bliver alligevel lidt kejtet, hver gang det går op dig, at jeg kigger på dig. Du går ned i knæ og lænder dig frem, så du står på alle fire foran mig.

Jeg sidder nøgen på kanten af en stol og nyder synet af din dejlige krop på gulvet set oppe fra. Du bevæger din smidige nøgne krop på alle fire. Din slanke krop viser de tydelige tegninger af alle dine muskler, når du bevæger dig. Du minder mig om en tiger, der bevæger sig slankt og smidigt. Jeg mærker kys på mine ben. Du bøjer langsomt armene og sænker din overkrop mod gulvet, mens dine kys nærmer sig mine fødder. Dine bevægelser er yndefulde og fremhæver din smukke krop. Jeg mærker kys på min fod, mens mit blik følger buen fra dit hoved, ned langs ryggen, op mod lænden og op mod din bagdel, der stå op i luften med spændte baller.

Hun tænker, at han er den hinduistisk Shiva. Guddom for den seksuelle lyst og med pikke som sit symbol. Hun ser hans nøgne krop og hans halvstive pik, mens hun klæder sig af og føler, at hun bedst tager imod ham ved at knæle ned og stille sig på alle fire foran ham. Hun er tigeren. Hun er Shakti. Gudinde for magt og styrke. Shiva har overvundet Shakti og besidder hende. Hun underkaster sig villigt og hun tilbeder ham.

Jeg har en stor forkærlighed for at se dig på knæ og se dig kravle. Dine øjne, når du sidder på knæ og kigger op på mig, tænder mig. Mit hjerte smelter ved synet. Din ryg og bagdel bevæger sig på en helt speciel måde, når du kravler. Din krop og dine bevægelser drager mit blik. Du er så meget kvinde, viser så meget styrke og viser så meget hengivelse.

 

Begær

Begæret viste sig først fra sin vilde side på LU-weekenden som en uendelig lyst til at sexe med ham. Hun kunne vågne op, eller sidde ved sin computer eller gå rundt nede i byen og mærke lyst til at mærke hans pik inde i sig. Det kildede dejligt i kønslæberne og hendes skede begyndte at lave suttebevægelser, og hun blev fugtig. Anden gang hun mærkede begær, var da hun havde hans pik i munden og nød det så meget, at hun helt glemte ham!

Begæret er meget fysisk, kropsligt, behovstyret, instinkt, dyrisk, men også meget energetisk, urkraft, fysisk kærlighed, lyst, nydelse, fri af tanker, kroppenes sprog. En søgen efter tilfredsstillelse og efter at føle sig fyldt op og hel. Og tage det, som hun har lyst til. At give slip og være ren krop og lyst og lade energien flyde. Tilbedelsen af hans pik er en tilbedelse af ham som mand i polaritet til hende som kvinde. Og så har han, den flotteste pik, som hun har set og smagt på. Tilbedelsen handler selvfølgelig også om at pikken sidder på ham og at hende hjerte er fyldt af ham. Hun ærer ham for den dejlig mand han er og for den smuk sjæl han har. Så alt i alt er det en tilbedelse af det universelle mandlige princip – og af hans flotte pik – og af ham, fordi hun elsker ham.

Mit hjerte og mit begær er tæt på bristepunktet, når du tør udtrykke dit begær efter mig, jeg føler en berusende følelse af magt, når du tilbeder mig, og jeg bliver beæret, når du roser mig. Men jeg bliver også en smule forlegen, der er forunderligt at fortjener dit begær og din tilbedelse.

 

Gynækologbænk

Du ser beklemt ud ved tanken. Jeg har sagt, at du skal lægge dig med spredte ben på gynækologbænken. Du kigger spørgende på mig. Jeg tror, du forsøger at finde ud af, om du tør stole på mig. Jeg har været ude at rejse, og vi har savnet hinanden. Du sætter dig op, sukker og lægger dig tilbage. Du kigger på mig hele tiden for at finde tryghed i mit blik. Jeg står stille, giver dig al den tid du skal bruge og smiler opmuntrende til dig. Du griber hårdt fat med hænderne, så dine knoer bliver hvide. Jeg kan se, at du kæmper og nikker stille for at opmuntre dig. Du løfter først det ene og så det andet ben op i bøjlerne. Det er ikke en simpel bøjle som hos lægen, men en lang bøjle der understøtter hele underbenet. Jeg retter på bøjlen, så du kan slappe af og spænder remmene omkring dine ben og bøjlerne, så du ikke kan tage benene ned. Dine øjne kigger lidt skræmte på mig ved tanken om, at det er mig der bestemmer, hvornår du får lov til at samle benene. Dit skød og dit bagerste hul ligger åbne for mig, du er nødt til at overgive dig.

Hun føler, at det er meget sårbart at være spændt fast i gynækologstolen og sidde med spredte ben og være helt blottet og åben i skridtet. Det føles som om, at det er åbent hele vejen fra hendes fisse op til hendes hjerte. Og det føles som om, hendes bagerste hul blotter al hendes frygt. Hun gør det kun, fordi hun stoler på hans intuition. Hun overgiver sig til frygten og går ind i den.

Jeg bøjer mig ind over dig for at lade dig mærke min krop. Min krop mod din krop fortrænger noget af din angst ved at være udstillet. Jeg vil give dig så meget tryghed og opmærksomhed i din sårbarhed, at din overgivelse forvandles til hengivelse. Jeg kysser din mund og leger med din tunge. Jeg kysser dit bryst, jeg kyser dig varmt og dybt midt mellem dine bryster, lige der hvor kysset går direkte i dit hjerte. Jeg fortsætter mine kys ned mod dit skød, mens jeg hele tiden holder mine hænder på din krop, så du kan føle min opmærksomhed. Jeg begynder at slikke din fisse i lange bløde bevægelser fra indgangen op til klitoris. Mine hænder ligger varmt på din mave. For hver gang min våde tunge glider langsomt hen over dit mest følsomme kød bliver din vejrtrækning tungere. Jeg holder munden åben mod dit skød, så du stadigvæk kan mærke mig, mens jeg trækker tungen ind i munden for at starte forfra på endnu en bevægelse fra åbningen op mod klitoris. Du beder klynkende om, at jeg kommer op og giver dig et kys. Jeg gør min bevægelse med tungen færdig, før min krop glider tungt ind over din krop, tager dit hoved mellem mine hænder og kysser dig længe.

Jeg slipper din mund, trækker mit ansigt lidt tilbage, fastholder dine øjne og smiler, så du ved, at jeg er der fuldt og helt for dig, før jeg kysser min vej ned mod dit skød igen. Mine hænder mod din krop, min mund mod dit skød og min tunge der cirkler lidt omkring indgangen, før den bevæger sig langsom mellem dine kønslæber op mod din klitoris. Hver gang jeg cirkler omkring indgangen, og hver gang jeg glider hen over klitoris, holder du vejret og din krop giver sig i små ryk. Der er ikke længere plads til at tænke på, at du er udstillet og fastspændt i en gynækologstol. Det eneste, der er i dine tanker, er min tunge, der forkæler dig og mine hænder, der giver dig kærlig tryghed. Dine lukkede øjne ser mine milde øjne, der passer på dig. Jeg trækker min ene hånd væk fra din mave, fanger fugten med en finger, lader fingeren glide rundt omkring indgangen og glider en smule ind, mens min tunge koncentrer sig om det øverste af kløften og din klitoris. Din krop spænder op, og du kan næsten ikke få tid til at trække vejret. Små rystelser går gennem din krop. Du snapper efter vejret. Sætter stønnende lyd på din vejtrækning. Min finger glider længere ind for at kærtegne g-punktet. Din orgasme fylder din krop. Pulser omkring min finger i din skede. Sitrer mod min tunge og min hånd på din mave. Dine lyde er ren forløsning ind til orgasmen glider over i gråd.

Hun føler sig forløsende af at græde og give slip på gammel sorg og forkerte overbevisninger om ikke at være elsket. Hun oplever, at det er meget anderledes, at han ikke siger noget, som han plejer, men er lutter store øjne og nærvær. Hun føler, at det er meget intenst og kropsligt, når han kun kommunikerede med sine øjne og sine kys. Og gør det langsomt. Hun er ren krop og tilstede i nu’et. Hun er i en anden bevidsthed, som føles som en verden uden frygt og fuld af ren kærlighed.

Jeg løsner remmene omkring dine underben. Trækker dig op fra gynækologbænken og løfter dig op i min favn. Orgasmen har forløst en dyb sorg. Tårerne løber ned over dine kinder, og du klynger dig hulkende til mig. Jeg bærer dig hen på en madras. Lægger dig på ryggen på madrassen og lægger mig ovenpå dig, så du kan mærke, at jeg er der fuldt og helt for dig. Din hulken stilner langsomt af. Du kan mærke, at jeg er der og passer på dig. Jeg kigger stille og blidt på dig. Da du åbner dine fugtige øjne smiler jeg. Dine øjne finder tryghed i mine øjne. Det er som om du smelter sammen med mig og henter styrke i mig til at komme gennem sorgen. Jeg fyldes med kærlighed. Det føles meget stort og stærkt at kunne give dig så meget ved blot at være her for dig, ligge tungt ovenpå dig og kigge på dine dejlige øjne. Jeg kysser dig blidt. Jeg holder meget af at kigge på dine øjne. Jeg kan læse dine følelser i dine øjne. Jeg kan fastholde dit sind med mine øjne.

Hun er i en helt anden tilstand – renset og uskyldig og hudløs og fintfølende. Hun ligger og kigger ham i øjnene og føler sig lidt som et spædbarn, der ligger og kigger efter liv og lys i forældrenes øjne. Måske “spejler” det sig og mærker sig selv. Hun føler sig renset uden følelsesmæssige sår. Hun er åben og blød som smør. Alle forsvar er skyllet væk. Hun er taknemmelig for at været dér – at vide, at det sted og den følelse findes. Hun oplever, at det er et rum, hvor der er meget stille, hvor tiden ophører, hvor grænser forsvinder.

 

Indre ro

Hun elsker, når han er skråsikker og blot bliver stående klippefast som bjerget, når hun er i hendes forskellige slags storme og vejrlig. Det elsker hun ham virkelig højt for. Det har hun ikke oplevet med en mand før. Det får hende til at blive og ikke stikke af. Og hun elsker ham ligeså højt, hvis han ind imellem glider lidt på den ene fod og viser en sårbarhed og følelser midt i hendes indre drama. Det klæder hans styrke – og han virker endnu stærkere, når han afslører de små stik i hjertet!

Jeg har et stort hjerte og rigtig meget tålmodighed. Det varmer mit hjerte, når du tør lægge dine følelser i mine hænder og lade dine tårer løbe. Min rolige og tålmodige far har fra barnsben lært mig at være rolig og tålmodig. Dominansen har lært mig at min allerstørste magt over andre mennesker kommer af min indre ro og min tro på det, jeg gør. Min kærlige omsorg for andre mennesker har lært mig, at den bedste støtte, jeg kan give, er min indre ro og min evne til at lytte og til at rumme.

 

Hjerteorgasme

Jeg laver mad til os i dit køkken. Langtidsbasserede lammeskanker, med løg, rodfrugter, svampe, timian, rosmarin, enebær og rigeligt med hvidløg, som vi begge elsker. En halv flaske rødvin så det hele kan simre i nogle timer. Du hjælper med at skrælle og skære. Vi er gode til at lave mad sammen. Mens maden simrer og duften breder sig i køkkenet, sidder vi og drikker te og snakker. Vi har så mange følelser og så mange oplevelser, som vi snakker om. Forelskelsen og nysgerrigheden drager os mod at lærer de dybe kroge af hinandens sind at kende.

Jeg elsker at lave mad, og jeg nyder dine øjne og dine reaktioner, efterhånden som du smagte den mad, jeg har lavet. Det gør mig glad at sidde og spise overfor dig. Og jeg nyder at se dig smage og nyde de forskellige smagsoplevelser. Jeg oplever det som en anden måde at kærtegne dig, kysse dig og lege med dine sanser.

Hun synes, at hans mad og hans beskrivelser, når de skriver sammen, er som små novellestykker – meget sanselige og malende og poetisk luftige.

Efter at vi har spist og ryddet væk, sætter vi os ind på din seng. Vi kysser og kærtegner. Vores tøj forsvinder gradvist. Jeg holder øje med dine øjne og dine reaktioner på min finger i din mund og på din tunge. Det tænder mig rigtig meget, at se hvordan, du tænder på min tommelfinger. Jeg kan mærke på dig, at det forskrækker dig, at jeg siger, at det føles om, det er min pik, du sutter og slikker. Jeg holder igen, ind til jeg fornemmede, at forskrækkelsen har lagt sig.

Jeg skubber dig ned at ligge på ryggen på sengen, du kigger op på mig. Jeg fastholder dit blik og begynder at stryge dig blidt. Din hovedbund, din hals dit ansigt, dit bryst, dine arme og din mave. Langsomme kærtegn mens jeg fastholder dit blik. Dine øjne viser, at du langsomt giver dig hen. Lukker op for mine kærtegn. Jeg gentager min afsøgning af din krop gang på gang, ind til jeg begynder at se nydelsen i dine øjne. Jeg fokuserer mine kærtegn på dine bryster. Jeg kan se, at det føles overvældende. Dine bryster og brystvorter er alt for følsomme. Jeg bøjer mig ned og begynder at kysse dig mit mellem dine bryster. Jeg kan høre på dine suk, at du giver dig hen. Mine fingre finder dine brystvorter og begynder forsigtigt med helt blide kærtegn. Lette kys og blide kærtegn. Jeg lytter efter dine suk og lader intensiteten i mine kys og mine kærtegn stige og falde sammen med dine suk. Jeg kan mærke på din krop og høre på dine lyde, at du forsvinder helt ind i nydelsen. Jeg fortsætter min forkælelse af dig. Lader dig mærke min kærlighed, mine kærtegn og kys, min varme, mit nærvær og min energi. Jeg kan mærke din krop give slip i små rystelser. Du giver dig hen og giver dig selv lov til at lade nydelsen fylde din krop. Din krop ryster i små orgasmer.

Hun føler, at det er helt igennem en lykkefølelse, at han stimulerer hendes brystvorter og kysser hendes hjerte – så smeltende og åbnende. Hun kan ikke huske, hvornår hun sidst har mærket sådan en hjerteorgasme, lille men alligevel. Det var ret vildt. Hun fik også små orgasmer i brysterne.

Jeg sidder over skrævs på din mave. Kigger ned på dig. Din nøgne smukke krop ligger afslappet under mig. Jeg er tændt. Min pik troner mellem dine bryster og peger mod dit ansigt. Jeg nyder synet af dit blik og din krop, der stadigvæk er fyldt med velvære efter dine orgasmer. Jeg læner mig tilbage mod dine bøjede knæ. Du masserer og kærtegner min pik med dine hænder. Kigger op på mig for at se min reaktion. Du hælder olie ud over din hånd, smører pikke ind i olie og fortsætter med at masserer, mens fingrene på din anden hånd kærtegner mine nosser. Efterhånden som jeg bygger op til en udløsning, tager du fat om roden af min pung og strammer grebet, så min udløsning bygger yderligere op uden at forløses. Du nyder den magt, du har over min seksuelle nydelse. Du nyder at være kvinde, der stimulerer og pirrer manden. Du nyder synet af mig i min nydelse, og du nyder mine lyde, der komme fuldt til udtryk, når jeg læner mig bagover mod dine bøjede knæ.

Dine hænders kærtegn af min pik og dit blik fortæller mig, hvor meget du nyder at kærtegne mig og nyder at se, hvad dine kærtegn gør ved mig. Jeg lægger mærke til, at følelserne i min pik og mine nosser trækken op langs min rygrad og hele vejen rundt i min hovedbund. Det er en utrolig dejlig følelse.

Hun nyder hans reaktioner, hans lyde, når hun rører ved pikken. Hans lyde går i hendes hjerte, i hendes krop og i hendes underliv. Lydene føles nærende. Hun synes, at det er så smukt og stærkt at se ham give sig hen til nydelse, når han sidder oven på hendes og rystede og vibrerede.

Jeg læner mig frem, så min pik og mine nosser gnider mod dit bryst. Hælder olie ud over dig. Den glinsende olie på dit bryst, følelsen af at lade mine nosser og min pik glide i olien mod dit glatte bryst. Og synet af min pik der peger mod dit åbne og nydelsesfulde ansigt. Jeg afstemmer mine bevægelser, så pikhovedet gnider frem og tilbage over din ene brystvorte. Det tænder dig ekstra meget, når jeg kærtegner din brystvorte med min pik. Du kan lide følelsen af min tyngde, når jeg sidder på dig og gnider mig mod dig. Jeg kigger intenst på dine øjne, ser hvordan du kæmper for at holde dem åbne. Du nyder, at jeg bruger din krop til at stimulere mig selv, du nyder at jeg bruger min krop til at stimulere dig, og du har vildt meget lyst til at lukke øjnene for at koncentrere dig om at mærke. Men samtidig ved du, at jeg er tæt på at få udløsning, og du vil ikke gå glip af synet af mit ansigt og mine øjne, når jeg kommer. Du elsker energien i mine øjne. Du forventer også, at jeg som så mange gange tidligere vil se dine øjne og se dybt ind i din sjæl for at forbinde mig endnu dybere med dig i min orgasme.

Min sæd sprøjter ud over dit bryst. Jeg kan se hvordan dine pupiller udvider sig. Du elsker følelsen af min sæd, der sprøjter ud på dit hjerte. Vore blikke smelter sammen. Dine fingre kærtegner min pik og sender nye bølger af lystfølelse gennem pikken, pungen og op langs rygraden, så hele min krop kommer i små ryk. Du smiler af glæde. Sæden løber i fordybningen mellem dine bryster og ned over din mave. Du kommer med et nydelsessuk, da sæden løber ned over din side og dine øjne stråler. Dine hænder fanger sæden og smører den ud over din overkrop sammen med olien. Dine næsebor dufter sæden og sætter lyd på, så jeg kan høre det og smiler op til mig. Jeg lægger mig ned ovenpå dig og kysser dig.

Det er en helt speciel følelse, at hans sæd løber ud på hendes mave og ned over hendes side. Det var så sanseligt og pirrende, at hun fik orgasme.

Skriv en kommentar