Sub

Det er en hverdagsaften, og vi er langt væk fra hverdagen. En kvinde og en mand. Vi ved, hvad det er, vi vil, og er alligevel lidt famlende over for hinanden, for vi har kun leget et par gange. Jeg siger, at hun skal smide tøjet og tager samtidigt mit eget tøj af. Jeg står og kigger på hende, nyder synet af hendes krop og lange hår, mens hun sidder på hug med håret trukket over til den ene side for at kunne se støvlerne og for at tage dem af. Hun rejser sig op, står afventende lidt som en gymnast, og samtidig ved hun ikke helt, hvordan hun skal præsentere sin krop for mig. Jeg nyder synet af hendes krop og hendes famlende forsøg på at tage sig godt ud. Hun ved, at jeg kan lide at se hende. Jeg går hen til hende og går langsomt rundt om hende, mens jeg giver mig tid til at kigge og gøre det tydeligt for hende, at det er det jeg gør. Hun føler sig set, samtidig med at hun er spændt på, hvad jeg har tænkt mig at gøre ved hende. Jeg stopper foran hende, løfter hendes hage og ser hende i øjnene, hun er tryg og afventende. Jeg smiler til hende og trækker hende ind mod min krop.

Jeg kan mærke hendes krop mod min, holder hende ind mod mig med min venstre hånd i hendes nakke. Skubber hendes hoved ned mod min skulder, hun slapper af og putter sig ind til mig. Jeg giver hende tid til at mærke min krop og til at slappe af, før jeg lægger højre hånd mod hendes en balle. Jeg løfter hånden og lægger den igen et par gange for at gøre hende klar, til at hun skal have smæk. Jeg kan mærke, at hendes muskler stadigvæk er helt afslappede, samtidig med at hun begynder at ånde tungere i forventning om de slag og den smerte, hun ved, der snart kommer. Jeg slår prøvende et par gange på hver balle. Lidt hårdere for hvert slag. Jeg giver hende tid til at mærke hvert slag. Hun spænder op i musklerne lige før slagene falder, hun kan mærke på min krop, hvornår de er på vej. Jeg venter, til hun slapper af i musklerne, før jeg lader det næste slag falde. Jeg fortsætter med at levere slag på hendes baller, kan mærke at hun har trængt til at mærke slagene og smerten. Hun kryber mere ind til min krop, mere ind i sig selv, mere ind i smerten. Det er som om at hun slet ikke kan rumme kontrasten mellem smerten fra min hånd og trygheden i min favn, og samtidig får de modstridende følelser hende til at give slip. Mine slag er så hårde, at det summer i min hånd efter hvert slag. Hun strutter med bagdelen, når hun har bearbejdet slaget, smerten og varmen fra det forrige slag. Hun vil bare have mere. Pludselig kan jeg mærke, at hendes ben giver efter. Jeg griber hende i min favn, så hun ikke falder. Hun er væk, helt inde i sin egen verden fyldt med varme efter slagene. Jeg sætter mig med hende, putter et tæppe omkring hende, kigger på hende og tænker, at det virkelig var tiltrængt, så hurtigt som hun forsvandt i sub. Holder fast om hende så hun kan være tryg.

Hun kommer langsomt til sig selv igen. Smiler forløst og lettet. Hun skutter sig lidt, kigger på mig, kommer med en tilfreds lyd. Jeg bliver siddende med hende i min favn og lader hende komme helt til sig selv. Jeg kan mærke, at hun er klar til mere og siger, at hun skal lægge sig på maven på briksen. “Jeg vil kneppe dig.” Hun lægger sig på maven, spreder benene lidt og venter. Jeg finder et kondom, pakker det ud og tager det på, mens jeg nyder synet af hendes røde og meget varme bagdel. Stiller mig på knæ på briksen, bøjer mig ind over hende, bruger den ene hånd til at bevæge pikhovedet ind mellem hendes kønslæber og presser let mod åbningen. Jeg lader hende vente og kan mærke, at hun løfter bagdelen op og bagud for at få pikken indenfor. Jeg presser pikhovedet indenfor og venter igen. Hun bevæger underlivet for at mærke min indtrængning. Jeg trækker mig helt ud, kan høre hende sukke og se at musklerne i hendes skedeåbning snapper forgæves efter at mærke pikken. Jeg lader igen pikken glide langsomt ind, så hun kan mærke hele bevægelsen, fra åbningen til jeg er i bund. Mærker hendes krop, løfter mig op på armene, griber hende i nakken med den ene hånd, og giver mig tid til at kneppe i lange dybe stød. Hun stønner, når jeg trænger dybt ind i hende. Jeg fortsætter med en række hurtige voldsomme stød, som får hende til at jamre. Sætter tempoet ned og holder igen på mine bevægelser, så jeg ikke får udløsning men kan blive ved med at kneppe hende. Hvis jeg styrer mine bevægelser rigtigt, kan jeg normalt blive ved i lang tid. Hun ånder ud, mærker hånden i nakken, mærker vægten af min krop og mærker pikken. Jeg fornemmer, at hun holder af at blive brugt seksuelt, men jeg kan også mærke, at jeg ikke kan stimulere hende til forløsning alene ved at kneppe. Jeg fortsætter i serier af hurtige stød efterfulgt af lange dybe stød, indtil hendes støn langsomt forsvinder, og hendes krop bliver helt slap – hun er forsvundet i sub igen. Jeg trækker mig ud, tager kondomet af og tørrer cremen fra kondomet af med et stykke køkkenrulle. Sætter mig ved siden af hende, trækker hende op i min favn og putter tæppet omkring hende igen. Jeg havde ikke forventet, at hun ville gå i sub af at blive kneppet.

Hun kommer langsomt til sig selv igen. “Tag din vibrator og sæt dig på knæ på gulvet foran mig.” Hun finder vibratoren, sætter den i stikkontakten, og sætter sig på knæ. “Brug vibratoren på dig selv, mens du slikker mig.” Hun sætter vibratoren mod skødet, og jeg kan se på hendes øjne, at hun hurtigt finder den ønskede virkning. Hun giver sig til at slikke min pik. Jeg nyder at mærke hendes mund omkring min pik. Jeg trækker mig ud af hendes mund og rejser mig op at stå foran hende. Hun fanger min pik med munden. ”Giv mig din anden hånd.” Jeg placerer hendes frie hånd på mine nosser, holder hendes ansigt mellem mine hænder og begynder at kneppe hende i munden. Jeg kan mærke, at denne gang forsvinder hun ikke i sub, men nærmer sig en forløsning. Jeg kan mærke vibratoren gøre sin virkning på måden hun slikker, når hun skiftevis kærtegner og tager hårdt i mine nosser. Det tænder mig ekstra at mærke, hvor hun er på vej hen, og jeg øger intensiteten i mine kneppebevægelser uden at få stødt så voldsomt i hendes hals, at hun kaster op. Mine nosser begynder at trækker sig sammen. Hendes bevidsthed er fyldt af vibratoren og hænderne, der holder hende, så hun ikke kan slippe væk fra pikken. Hun tager hårdt fat, hendes krop bevæger sig i ufrivillige ryk som tegn på forløsning, og jeg mærker min udløsning starter dybt nede i min krop og presser sig ud i hendes mund.

2 thoughts on “Sub

Skriv en kommentar